Головна  |  Приватним клієнтам  |  Інтернет-банкінг  | Часті питання (FAQ)

Часті питання (FAQ)


Вхід/Доступ до системи

Де взяти Персональний ідентифікатор і Пароль на вхід в систему КредоДайрект

      Персональний ідентифікатор міститься в пункті 4 Договору про надання послуг в системі КредоДайрект. 
      Пароль міститься в білому конверті PIN-Mailer, який було видано працівником Відділення в момент підключення до системи КредоДайрект. Для того, щоб зареєструватись в Інтернет сервісі слід використовувати пароль WWW. Пароль є одноразовим і підлягає обов'язковій зміні при першій реєстрації до системи. Пароль WWW повинен складатись із восьми цифр. У випадку, якщо пароль складається менше ніж з восьми цифр, то при реєстрації в Інтернет сервісі у полі «Пароль», необхідно вказати ту кількість нулів перед паролем, яка б в сумі з кількістю символів пароля з конверта дала вісім цифр.
Наприклад:
      Якщо пароль складається із п’яти цифр (ХХХХХ), то при реєстрації в полі «Пароль» слід вказувати – 000ХХХХХ.
      Для того, щоб підключити систему КредоДайрект, необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом.

 

 
Не пам’ятаю пароль в систему 

     Відновити пароль на вхід в Інтернет сервіс можна двома способами:
1. У випадку наявності активного способу авторизації – необхідно зателефонувати у службу клієнтської підтримки ПАТ «КРЕДОБАНК» за номерами телефонів:
0-800-500-850 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні);
+38-032-297-23-45 (для дзвінків по Україні та з-за кордону).
2. У випадку відсутності активного способу авторизації – необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом. У Відділенні необхідно обрати один із двох способів авторизації (SMS-авторизація чи придбати TAN-карту) і після цього зателефонувати у службу клієнтської підтримки або придбати нові паролі на вхід в систему (PIN-Mailer).

 

Не вдається змінити пароль на вхід 

     Новий пароль повинен містити від 8 до 16 символів і складатись із цифр та букв латинського алфавіту. Система розрізняє регістр букв, тому необхідно перевірити чи не увімкнена клавіша CapsLock.

 

Заблокований доступ. Після введення Персонального ідентифікатора і Паролю виникає повідомлення «Доступ до Інтернет сервісу заблоковано» 

     Розблокувати доступ до Інтернет сервісу можна двома способами:
1. У випадку наявності активного способу авторизації ( SMS чи карти одноразових кодів) – необхідно зателефонувати у службу клієнтської підтримки ПАТ «КРЕДОБАНК» за номерами телефонів:
0-800-500-850 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні);
+38-032-297-23-45 (для дзвінків по Україні та з-за кордону).
2. У випадку відсутності TAN-карти – необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом. У Відділенні необхідно придбати TAN-карту і після цього зателефонувати у службу клієнтської підтримки або придбати нові паролі на вхід в систему (PIN-Mailer), при цьому доступ до сервісу розблокується автоматично.

 

Чи може довірена особа підключити КредоДайрект на моє ім’я? 

     Для того, щоб підключити систему КредоДайрект необхідно особисто звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом.
Послуга підключається виключно за особистим зверненням клієнта у Відділення Банку.

 

Рахунки

У системі не відображається рахунок 

     У системі КредоДайрект відображаються ті рахунки, які були відкриті в Банку у момент підключення до системи. Інформація про підключені до системи рахунки відображається у пункті 1 Договору про надання послуг в системі КредоДайрект. Щоб підключити до системи нові рахунки – необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом.

 

Не співпадає сальдо і доступні кошти 

     «Сальдо» - стан грошових коштів на рахунку.
«Доступні кошти» - сума коштів, якою на даний момент можна користуватись.
При здійсненні операцій (розрахунок карткою, переказ з рахунку) першочергово відбувається списання по «доступних коштах» і через певний час ця сума списується по «сальдо». При поступленні коштів на рахунок спочатку відбувається збільшення «сальдо», а через певний час ця сума стає доступною в пункті «доступні кошти».

 

Чому інформація в історії рахунку відображається із запізненням? 

     Дана ситуація пов’язана із специфікою роботи системи КредоДайрект. Система КредоДайрект відображає операції реального списання коштів з рахунку, тому операції, здійснені за допомогою БПК, відображаються з певним запізненням.
Це пов’язано з тим, що згідно з банківською практикою, операція по платіжній карті спочатку обробляється платіжною системою, після чого інформація про операцію поступає у банк. Як правило, інформація від платіжної системи не надходить в банк в день проведення операції по картці. Тому завжди існує затримка у відображенні операцій по картках в банківських системах.

 

Можна до системи КредоДайрект підключити основний рахунок підприємця? 

     До системи КредоДайрект є можливість підключити рахунки виключно фізичних осіб (поточні, карткові, депозитні, кредитні угоди).
Для того, щоб отримати дистанційний доступ до рахунку підприємця, необхідно підключитись до системи віддаленого доступу iFOBS.
Детальніше про систему iFOBS, Ви можете дізнатись на: http://www.kredobank.com.ua/for_small_business/price_packet/8739.html

 

Як можна в системі КредоДайрект сформувати виписку по рахунку? 

     Виписку по обраному рахунку у форматі .pdf або Microsoft Excel можна сформувати, обравши функцію «Історія рахунку» по поточному і картковому рахунку в Розділі «Рахунки». Для формування історії, потрібно вибрати певні параметри (обрати рахунок, по якому Ви хочете переглянути історію операцій, вибрати тип трансакції та період, за який слід відобразити операції по даному рахунку) та натиснути опцію «Шукати».
Виписку можна сформувати за певний період або по конкретній операції.

 

Депозити

Яким чином я можу достроково розірвати вклад через систему КредоДайрект? 

     Для того, щоб створити заявку на дострокове розірвання вкладу (депозиту) у системі КредоДайрект необхідно: 1. В Розділі «Депозити» необхідно навпроти відповідної депозитної угоди натиснути опцію «Розірвати»; 2. Обрати рахунок, на який будуть перераховані кошти після закриття депозитної угоди (рахунок необхідно обрати з переліку пропонованих);
Для підтвердження операції розірвання депозитної угоди необхідно ввести код з активної картки одноразових кодів і натиснути «ОК».

 

Як створити депозит у системі КредоДайрект. 

     Детальний, покроковий опис операції відкриття депозиту у системі КредоДайрект, Ви можете переглянути тут

 

Я розірвав депозит, через скільки часу кошти повернуться на рахунок? 

     Якщо депозит розривається в день закінчення/пролонгації – депозит повертається в той самий день на рахунок, з якого було відкрито депозит;
Якщо депозит розривається за один день до закінчення/пролонгації – він повернеться в день закінчення/пролонгації депозиту (депозит не пролонгується, а відбувається зарахування на рахунок, з якого було відкрито депозит);
Якщо депозит розривається в інший день - це є дострокове розірвання і повернення депозиту відбувається через 2 робочі дні.

 

Операції

Не можу здійснити поповнення мобільного телефону. Система видає помилку «Операція не може бути виконана» 

     Для здійснення поповнення мобільного телефону, будь ласка перевірте, чи виконуються наступні умови
- Номер телефону введено без 0 на початку (наприклад 961234567);
- Сума поповнення становить від 5 до 100 грн;
- Вибрано вірного оператора мобільного зв’язку (для поповнення номерів абонентів Київстар, Діджус та Білайн необхідно обирати «Київстар»);
- Наявні доступні кошти на рахунку, з якого здійснюється поповнення;
- Поповнення здійснюється з гривневого рахунку;
- Наявний активний спосіб авторизації (SMS або TAN-карта).

 

Як здійснити переказ на карту ПриватБанку 

     Для того щоб здійснити переказ на карту ПриватБанку, будь ласка заповніть форму «Одноразовий платіж» наступним чином:
- Код Банку філії отримувача: 305299
- Номер рахунку отримувача: 29244825509100
- Отримувач: ПАТ КБ ПРИВАТБАНК;
- Ідентифікаційний номер: 14360570
- Призначення платежу: Поповнення картки ХХХХ ХХХХ ХХХХ ХХХХ, ПІБ отримувача, ІПН отримувача

 

Як зробити платіж, якщо отримувач немає ідентифікаційного коду? 

     Якщо ідентифікаційний код юридичній особі не присвоєний, то ставиться дев'ять нулів. Якщо фізична особа отримувач через свої релігійні переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків зазначається серія та номер паспорта (серія та номер паспорта слід вказувати без пробілу).

 

Не виконується платіж. Після заповнення усіх реквізитів і введення коду з TAN-карти виникає повідомлення «Операція не може бути виконана» 

     Для успішного здійснення платежу необхідно щоб виконувались наступні умови:
1. Валюта рахунку, з якого здійснюється платіж, і валюта рахунку, на який здійснюється платіж, повинні обов’язково співпадати.
2. Доступ до рахунку, з якого здійснюється платіж, повинен мати статус «Активний без обмежень». Тип доступу до рахунку можна уточнити в будь-якому Відділенні Банку.
3. На рахунку, з якого здійснюється платіж, має бути достатня сума доступних коштів для здійснення платежу (не сальдо, а саме доступна сума коштів).
4. Всі реквізити отримувача (МФО, ЄДРПОУ, номер рахунку) повинні бути вірні.
Якщо всі умови виконуються, але платіж не здійснюється, – просимо повідомити про дану ситуацію службу клієнтської підтримки ПАТ «КРЕДОБАНК» за номерами телефонів:
0-800-500-8-500 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні);
+38-032-297-23-45 (для дзвінків по Україні та з-за кордону).

 

Не вдається здійснити платіж за кордон 

     Перекази в іноземній валюті за допомогою системи КредоДайрект здійснюються виключно в межах ПАТ «КРЕДОБАНК».

 

Чи я можу здійснювати перекази в системі КредоДайрект зі свого поточного рахунку на свій картковий рахунок? Зараз у формі "Переказ коштів між власними рахунками" я не можу обрати свій картковий рахунок. 

     Якщо у списку рахунків, на який можна здійснити платіж, відсутній відповідний рахунок – це означає, що він не підключений до системи КредоДайрект. Інформація про підключені до системи рахунки відображається у пункті 1 Договору про надання послуг в системі КредоДайрект. Щоб підключити до системи нові рахунки – необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом. До моменту підключення рахунку є можливість здійснити платіж через форму «Одноразовий платіж», де у відповідному полі необхідно вказати номер Вашого карткового рахунку.

 

Скасуйте будь-ласка платіж ХХХХХХХ в системі КредоДайрект. 

     Для відхилення платежу необхідно звернутись до працівника Відділення, де відкритий рахунок, з якого здійснювався платіж.

 

У мене є рахунок у доларах і у гривнях. Чи можна здійснити операцію конвертації однієї валюти в іншу через переказ коштів? 

     В системі КредоДайрект немає можливості обміну/конвертації валюти. При здійсненні платежу валюта рахунку, з якого здійснюється платіж, і валюта рахунку, на який здійснюється платіж, повинні обов’язково співпадати.

 

Не вдається здійснити платіж. Поле «Призначення платежу» заповнене неправильно. Призначення: "Погашення заборгованості по кредиту № ХХХХХХХХХХ від ХХ.ХХ.20ХХ р 

     При заповненні поля «Призначення платежу» необхідно використовувати цифри і букви. Неприпустимим є використання символів «, №, #, % і т.п.
В кінці поля «Призначення платежу» не дозволяється натискати клавішу «Enter».

 

Чи існують в інтернет-банкінгу певні обмеження на суми платежів і кількість операцій на день? 

     В системі КредоДайрект обмеження по сумах і кількості платежів відсутні. Платежі у системі можна здійснювати в межах доступних коштів на рахунку.

 

Який розмір комісії при здійсненні платежів через систему КредоДайрект? 

     Ознайомитися з тарифами на обслуговування у системі КредоДайрект можна тут

 

Як можна в системі КредоДайрект продивитись історію операцій 

     Історію операцій можна переглянути по поточному і картковому рахунку. Після вибору відповідного типу рахунку необхідно обрати функцію «Історія рахунку». За допомогою опції «Вибрати» потрібно обрати рахунок, по якому бажаєте отримати більш детальну інформацію.
В даному вікні системи відкриється інформація про обраний рахунок: номер рахунку, філія, де відкритий рахунок, сальдо, проценти по рахунку, дата відкриття рахунку, ін.
Для формування історії, потрібно вибрати параметри (обрати рахунок, по якому Ви хочете переглянути історію операцій, вибрати тип трансакції та період, за який слід відобразити операції по даному рахунку) та натиснути опцію «Шукати». Для вибору періоду, за який здійснюється пошук, можна скористатися «Календарем».
Також у Вас є можливість зберегти чи роздрукувати виписку по обраному Вами рахунку у форматі .pdf або експортувати її в Microsoft Excel, обравши відповідні опції у верхній частині вікна результатів пошуку.

 

Одноразовий платіж. Заповнюю поле Ідентифікаційний номер отримувача. У ньому можна ввести лише 10 цифр. У Отримувача цей код містить 12 цифр. Як правильно заповнити поле?  

     Якщо отримувачем платежу є юридична особа – то у полі ідентифікаційний код необхідно писати ЄДРПОУ отримувача. ЄДРПОУ має складатися із восьми цифр.
Якщо отримувачем платежу є фізична особа - то ідентифікаційний код має складатись із десяти цифр. Дванадцятицифрові ідентифікаційні коди в Україні не використовуються.
Платежі в іноземній валюті через систему КредоДайрект здійснюються виключно в межах рахунків, відкритих у ПАТ «КРЕДОБАНК».
Для успішного здійснення платежу необхідно у отримувача коштів уточнити правильні і актуальні реквізити.

 

Не виконався регулярний платіж. Чому так? 

     Можливі причини:
- зазначена Вами дата виконання регулярного платежу є тією самою датою коли сам регулярний платіж було створено в KredoDirect;
- на день здійснення операції не було достатньо коштів на рахунку, подбайте про наявність коштів у перед день його виконання;
- регулярний платіж не може бути виконаний за рахунок коштів овердрафту.

 

Одноразові коди

Для чого потрібна карта одноразових кодів (TAN-карта)\SMS-авторизація? 

     ТАN-карта\SMS-авторизація, а саме коди з цієї карти, використовується в момент підтвердження операцій, що здійснюються через систему КредоДайрект. Один код підтверджує одну операцію.

 

Як отримати карту одноразових кодів (TAN-карту)\підключити SMS-авторизацію? 

     Для того, щоб отримати ТАN-карту\підключити SMS-авторизацію - необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом.

 

Який термін дії карти одноразових кодів (TAN-карти)? 

     Термін дії ТАN-карти, як і кодів, що розміщені на ній, є необмежений.

 

Під час проплати пише "Картка одноразових кодів неактивна", хоча використано тільки декілька кодів 

     У випадку тричі невірного введення коду з TAN-карти система з метою безпеки автоматично її блокує. Після третього невірного введення коду з картки система видає наступне повідомлення «Картка одноразових кодів неактивна».
Заблокована TAN-карта розблокуванню не підлягає.
Щоб придбати нову ТАN-карту - необхідно звернутись в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом та ідентифікаційним кодом.

 

Що означає "Відсутній активний спосіб авторизації"? 

     Дане повідомлення виникає у випадку коли відсутній спосіб авторизації, тобто не підключена SMS-авторизація чи карта одноразових кодів (TAN – карта) – пластикова карта, на якій нанесено 40 шестизначних кодів під захисним покриттям. Коди призначені для підтвердження операцій, що проводяться в системі КредоДайрект. TAN – карту\SMS-авторизацію можна підключити в будь-якому Відділенні ПАТ «КРЕДОБАНК», звернувшись з паспортом.

 

Особиста інформація

Неактуальна особиста інформація 

     Для актуалізації особистих даних у системі КредоДайрект - необхідно звернутися в будь-яке Відділення ПАТ «КРЕДОБАНК» з паспортом.

 


КОНТАКТИ

Контакт-центр 0 800 500 8 50 (безкоштовно по Україні)
+38 032 297 23 45 - з-за кордону

КУРСИ ВАЛЮТ

Валюта Купівля  /  Продаж Курс НБУ
USD 2680.0000  /  2720.0000 2690.6286
EUR 2830.0000  /  2925.0000 2844.8016
PLN 610.0000  /  695.0000 660.3532
RUB 36.0000  /  49.0000 46.8130
станом на: 24.2.2017 детальніше
 

Курси банківських металів

Facebook  Twitter  Google+